Blogger Layouts
hai welcume to my blog :)

Tuesday 13 December 2011

berada di library bersama EKIN ! :))

assalamualaikum. hahaha. tidak disangka2 aku berada di library pada hari isnin petang lepas kelas !! nie sume sebab kat block kolej aku line internet macam hampeh ! saba jela. tention aku. nak cari pasal KFC punyer pasal la nie. hahaaha. busy2. kat bawah nie gmbar kawan aku. ekin nama nyer. die pulak cari pasal post malaysia. presentation BEL la nie. english klo nak tau. hahahha. kan ekin. :))



gambar kat atas nie nama nyer ekin. kawan aku dan juga merangkap roomate aku. die mmg over skit ble bergmbr.hahahaha :DD
tapi kami bukan satu course. aku amek account die amek pentadbiran awam.
nak tau lebih lanjut pasal dak nie. 
nnt aku tulis blog pasal roomate aku kayss!!! :))

yang kat bawah nie pulak kerja2 yg menyebabkan kteorg duk library yg sejuk nie.


nie keje aku. KFC HOLDINGS (M) BHD :)



nie pulak keje ekin. POS MALAYSIA :)


No comments:

Post a Comment